Početna blog Poslovno darivanje u božićno vrijeme

Poslovno darivanje u božićno vrijeme

Datum objave: 13. siječanj 2017.

Poslovni se poklon može tumačiti kao marketinški alat ili način komuniciranja i promocije, izrazom brige za partnere ili zaposlenike i naravno, gestom kojom se podiže rejting same tvrtke. Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni darovi doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unapređuju odnose s klijentima.

Korijeni darivanja u božićno vrijeme sežu još u rimsko doba i kroz povijest su zadržali simboliku želje za blagostanjem u narednoj godini. Tradicija božićnog darivanja, kakvu danas znamo, razvila se 1930-ih kada je tim marketinških stručnjaka Coca-Cole osuvremenio imidž Djeda Božićnjaka oblačeći ga u crveno odijelce te ga popularizirajući u medijima diljem svijeta.

 

Poslovnim darivanjem zahvaljuje se partnerima i suradnicima na lojalnosti te se ulaže u dugoročne odnose. Kroz darivanje poslovnim partnerima šalje se poruka o sebi, zaposlenicima, ali prije svega o kompaniji koju predstavljate, načinu na koji poslujete i kulturi komuniciranja. Komunikolozi pojašnjavaju da se poklonom šalje poruka o tome i što mislite o svom poslovnom parteru te što vam suradnja s njime znači.

Poslovni se poklon može tumačiti kao marketinški alat ili način komuniciranja i promocije, izrazom brige za partnere ili zaposlenike i naravno, gestom kojom se podiže rejting same tvrtke. Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni darovi doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unapređuju odnose s klijentima.

 

Sama prezentacija dara, koja uključuje pakiranje, čestitku i način uručenja, također je bitan faktor koji može pomoći ili odmoći budućim poslovnim odnosima. Kreativni i inovativni poslovni pokloni uvijek su rado primljeni, o njima se priča, pokazuje ih se i komentira. Dobro upakirana priča ponekad je upečatljivija od izrazito vrijednog dara.

 

Pa ikak, dar mora biti primjerene vrijednosti, jer preskupi previše obvezuju, a jeftini šalju krive poruke o imidžu tvrtke. Uz dar je bitno uručiti i čestitku, može biti i s već otisnutim logotipom, riječima zahvale i lijepim željama.

 

Pogledajte kako smo se i sami upustili u avanturu darivanja s pričom.

Zakuhajte sami svoju 2015. godinu projekt je koji je nastao kombinirajući Sprout olovku, Sape set za sol i papar, crnu kuhinjsku pregaču i rokovnik. Zapakirano u simpatične božićne motive kolačića i s inspirirajućim tekstovima, oblikovali smo cjeloviti dar koji je polučio veliki uspjeh kod naših klijenata. Vrijednost poklona ne mjeri se u novcu, već uspjehu koji postigne kod onoga koji ga prima.